niedziela, 10 stycznia 2010

Nowe prace cd











Kolejne prace, wykonane na zamówienie np listownik, pojemniki w wersji bez dodatkowych ozdobników , bransoletki,pudełka itd . W przygotowaniu dwa zegary, jeden dla dziecka drugi roślinny do rustykalnego wnętrza. Więc kolejno , dekorowane papierem scrapbooking, listownik , przybornik, pudełka. Bransoletki papierem do decoupage , pudełko JOB ( Alfons Mucha ) także papier decoupage. Patynowane bitumą i woskiem w kolorze orzechowym. Fantastyczny końcowy lakier błyszczący i aksamitny firmy Flugger.

7 komentarzy:

  1. Ojej, jestem tu pierwszy raz a jak tu ładnie u Ciebie, takie piękne cudeńka wyczyniasz...będę tu chyba częściej zaglądać...pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, jest mi bardzo miło że zajrzałaś , dziękuję :)Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i delikatne prace.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko wszystkiego najlepszego z okazji osiemnastki ;) bądź szczęśliwa, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, Witaj, DZIĘKUJĘ , osiemnastkę właśnie świętuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sobie jak narazie tylko powzdycham do takich wspanialych rezultatow jak te Twoje...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace bardzo ciekawe z ładnymi wzorami,ale ja jestem fanką bransoletki(druga fotka od góry) i pudełka w różyczki

    OdpowiedzUsuń