czwartek, 11 lutego 2010

Reportaż z Indii




























Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny. jest mi z tego powodu ogromnie miło . Pokażę zdjęcia które wzbudziły we mnie bardzo ciepłe wspomnienia, a które otrzymałam dzisiaj, Zdjęcia będą kontynuacją reportażową mojej podróży do Indii , jesienią zeszłego roku. Mam w zapasie zdjęcia zaśnieżonego widoku z okiem mojego mieszkania Ale pokażę je później, ponieważ widoki zasp mamy na codziennie w jakiejś wyjątkowo nieograniczonej ilości . Jak większość ludzi ciepłolubnych , bardzo źle znoszę brak słońca , zdjęcia z Indii będą tego rekompensatą. Słońce z nich aż bije .Właśnie o to mi chodziło, aby zrobiło się u mnie , w te zaśnieżone dni, cieplej i weselej, od całej gamy barw .Autorem zdjęć jest Elżbieta Kowalska, którą serdecznie pozdrawiam . Życzę słonecznych wrażeń .

5 komentarzy:

  1. piękna podróż i bardzo ładne zdjęcia.Bardzo mi sie podoba biżuteria ,dużo turkusów i srebra

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie o wiele przyjemniej pooglądać zdjęcia
    z kolorowych Indii jak te zwały ogromnego śniegu
    Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaga , w większości przypadków to co wystawiane jest na ulicach, to oksydowany metal. W Bangalore odwiedziłam jubilera, niestety nie mam zdjęć z tego spotkania. Był bardzo gościnny i serdeczny. Po raz pierwszy miałam okazję obejrzeć perły w kolorze srebra i ,,królewską "biżuterię ślubną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i piękne zdjęcia - trzeba przyznać szczerze: INDIE są cudowne a zwłaszcza ich zwyczaje, tradycja, stroje (te cudowne sari), muzyka - mogę tylko pozazdrościć, że tam byłaś i to wszystko widziałaś

    OdpowiedzUsuń