niedziela, 7 marca 2010

Wiekanocne dekoracje cd







Kontynuacja wielkanocnych dekoracji ,kolejne jajo z Mdf, z pleksiglasu, itd i itp .Wykorzystałam małe separatory ze środka jaj z pleksiglasu. Królik na dużym jaju jest dekoracją z papieru do scrapbookingu, ilustracja Beatrix Potter . Jaja gęsie w przygotowaniu, jak zwykle wymagają więcej pracy i czasu ...czasu na lakierowanie. Ponieważ jest niedzielne senne popołudnie, nie jestem w stanie napisać niczego więcej ...czeka na mnie ciekawa książka ... odkładana ciągle na później :)
Mam ogromną słabość do tej piosenki, ponieważ często słucham przy pracy radia Złote przeboje, jest ona wyjątkowo często słyszalna. To dla takich marzycieli jak ja widocznie ....:)Proszę bardzo to ona :
Oktober & April

3 komentarze:

  1. Jajucha przeurocze zwłaszcza te wiosenno -kwiatkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaja śliczne, choć najbardziej urzekły mnie serduszka z żółtymi kurczaczkami - takie słodziutkie:)
    Piosenka bardzo przyjemna dla ucha...

    OdpowiedzUsuń