poniedziałek, 8 marca 2010

Wielkanocne dekoracje cd














WYDMUSZKI GĘSIE W POSTACI DEKOROWANEJ ...FINAŁ !
Wreszcie część dekorowanych wydmuszek udało mi się zebrać w dwa komplety. Pierwszy to kwiatowy z łąk a drugi kwiatowy vintage. Pierwszy biały z kolorowe polne kwiaty, drugi bardziej kremowy , stylizowany na retro. dekoracje decoupage, złote naklejane reliefy. Naj.... trudniejsze w tym wszystkim jest równe naklejanie i lakierowanie, tylko dla cierpliwych . trochę tej cierpliwości zużyłam ostatnio. :) Po raz drugi dekoruję wydmuszki i w dodatku taką dużą ilość. Niektóre odłożyłam do następnego lakierowania.

12 komentarzy:

  1. Jest na co popatrzec, a cierpliwosc to musisz miec anielska, za to efekt wlasnie fantastyczny i do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jajeczka, najbardziej podoba mi się piąte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach bzy, niezapominajki - Iwonko poruszyłaś moją czułą nutę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sypnęłaś z wora. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są i takie wiosenne! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka same. Wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne jajeczka, takie prawdziwie wiosenne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam Kochane :) Ogromnie się cieszę Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywam teraz , sprzątając ogródek , zbieram powyrzucane przez beztroskich ludzi śmieci , mam w chwili obecnej inne wrażenia estetyczne :)Ktoś to musi zrobić , a tulipany już zakiełkowały....kiedyś była ich cała łąka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kolekcja! gratuluje cierpliwości!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne , bardzo wiosenne pisaneczki Iwonko.

    OdpowiedzUsuń