wtorek, 6 kwietnia 2010

Lawendowe dekoracje cd






Po powrocie zastałam niespodziankę, bardzo dziękuję Oldze za wyróżnienie. Przed Świętami nie zdążyłam z powodu wyjazdu na Warmię, z publikacją zdjęć lawendowych dekoracji na tacach i przyborniku . Lawendowe gałązki są namalowane ręcznie, to mój come back do malowanych ręcznie dekoracji. Przybornik i taca na krawędziach są patynowane i przecierane . Niezmiennie używam farby Flugger o jedwabistej konsystencji i matowym wykończeniu, do drewna. Zdjęcia z lasu , z długich wycieczek w przygotowaniu.

10 komentarzy:

  1. Decoupage ...to piękna technika ale dla mnie obca,bo nic wykonać nie potrafię...
    Tworzysz piękne prace :)
    Uroczy blog :)Cieszę się że tu trafiłam :)Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Skromność dodaje im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Chciałam tylko powiedzieć,
    że bardzo lubię Twoje prace :-)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko komplet lawendowy przepiękny, delikatny wręcz eteryczny, cudnie namalowałaś lawendę.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, po prostu, ach... .

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle cudne i takie delikatne...gratuluje wyróżnienia w pełni zasłużone!!!Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromne i baaardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i delikatne - i oczywiście wiecznie mnie urzekający motyw lawendy :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń