sobota, 15 maja 2010

Dla dzieci







To cała gama przedmiotów i różnych dekoracji dla dzieci. Wieszak Pinokio, obraz Anioł w czerwonej sukience, obraz Misie ( kolaż) pudełko Konik na biegunach, pudełko z tektury z zabawkami. Kupiłam dzisiaj nowego misia do kolekcji tych ,,domowych" Nie ma jeszcze zdjęcia , ale jutro już będzie i dołączy do tych zdjęć. Pogoda dzisiaj jest tak ponura, że straciłam ochotę na robienie czegokolwiek . Szafka do łazienki ma już umocowane drzwiczki i czeka ją bejcowanie na biało .Nie mogę też zmobilizować się do posadzenia sadzonek kwiatów, pierwszą fazę , siania nasion, już mam za sobą. Posiałam maciejkę , dziwaczka, orlika,czarnuszkę ozdobną i jakąś inną ,zupełnie zieloną , groszek pachnący ... wystarczy na razie :) w tej chwili kwitną konwalie i sasanki niebieska i biała ( właśnie... gdzie zdjęcia ?)Juuutroooo trawa osiągnęła wysokość bujnej łąki , nie skoszę jej, choćby nie wiem co, za dużo w niej stokrotek :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne,podoba mi się wieszaczek z pajacykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko z konikiem po prostu cuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Precioso todo!!!
    Besos,
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  4. O piękne pudełeczka zrobiłaś. Mój mały by się ucieszył z takiego pudełka z koniem.U mnie juz maciejka wzeszła i słoneczniki ozdobne. W tytm roku dużo posiałam i też robie sobie sama rozssady. Nie ma to jak swoje;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje dziecięce wytwory!

    OdpowiedzUsuń