wtorek, 16 listopada 2010

Losowanie bransoletkowego Candy :)



























Bardzo dziękuję wszystkim uczestniczkom bransoletkowego Candy, jest mi ogromnie miło gościć Was u siebie, dzięki waszym wpisom , będę mogła poznać wasze blogi ,które które z przyjemnością odwiedzę. Losowanie wyłoniło 3 osoby , które zostaną obdarowane wybranymi bransoletkami z tej kolorowej kolekcji. Pierwszą wylosowałam Michalinę z uroczego blogu Haftowane prezenty GRATULUJĘ :) drugą osobą jest Montgomerry z ciekawego blogu związanego z literaturą Słowem malowane GRATULUJĘ :) , trzecią osobą jest Marzena z równie uroczego blogu ( zdjęcia leśne , zachwycające :) Dom pod Dębem GRATULUJĘ :) Wylosowałam dodatkowo, jeszcze jedną osobę , która otrzyma nagrodę niespodziankę , jest to Kaska 1970 .

Bardzo się się cieszę że będę mogła obdarować Was moją bransoletkową twórczością :) i nagrodą niespodzianką. Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję i pozdrawiam serdecznie Iwona

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę Szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:)Bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wylosowanym i bardzo dziękuję za miłą zabawę;-)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się , będę kontaktować się wkrótce, posługując się zdjęciem z numerkami , które bransoletki wysyłać na wskazane adresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranym :) Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się cieszę. Nawet nie wiesz jak bardzo - jestem jak sroczka. Uwielbiam biżuterię. Głównie mam kolczyki i naszyjniki. Dlatego tym bardziej cieszy mnie fakt, że stanę się posiadaczką Twojej pięknej bransoletki.
    Naprawdę cudowna niespodzianka.
    Dziękuję :)
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Dziewczyny !!!
    Dziękuję za miłą zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba z tego wszystkiego zapomniałam Ci napisać, że bransoletka do mnie dotarła. Jest cudowna. Zrobiłam zdjęcia i wrzuciłam na bloga, ale muszę ją jeszcze raz obfocić, bo są ostre ale nie na tym na czym mi najbardziej zależało. Przepraszam, że od razu nie dałam znać. Jakoś tak wyleciało mi z głowy, bo od Twojego maila z informacją, że paczka idzie minęła chwila zanim paczka do mnie dotarła. Dlatego uciekło mi, że prosiłaś o info czy dotarła. Dotarła, w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza. Serdecznie dziękuję :)
    Michalina

    OdpowiedzUsuń