piątek, 15 lutego 2013

Pracowity luty












Wszystko razem wymieszałam , decoupage, biżuteria i scrapbooking. Mija pracowity luty, zaliczam kolejne lekcje angielskiego, kończę kolejne prace, nie rozpoczynam następnych, aż znajdą nowych właścicieli i zrobią miejsce dla kolejnych. Notesy wykonałam na gotowych bazach , serce jest dekorowane papierem do scrapbooking , koronką  i  już mnie kusi żeby coś tam jeszcze pododawać, pozmieniać i podklejać, bo jest ascetycznie ..Wieszak na ręcznik papierowy też ma coś, czego u mnie wczęśniej nie było, wycinanki motyle i piękny wzór vintage papieru do scrapu , który musiałam bo chciałam:) połączyć na środku.Ostemplowana jest doklejona etykieta ze Scrapińca  na pudełku z żółtym rowerem, taka nieśmiała i nie rzucająca się w oczy, ale jest.....przybornik z sercami z drewna i lawendą. Teraz wydaje mi się taki niedokończony bo coś tam jeszcze ...

4 komentarze:

  1. Чудесные вещи и бабочки моя любимая тема! Замечательно!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko bardzo mi przypadło mi do gustu, notesiki też ! :-))) pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :)
    Serdecznie zapraszam na Candy w Skarbnicy Pomysłów
    http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/02/candy-zapoznawczo-przydasiowe.html :)

    OdpowiedzUsuń