niedziela, 14 listopada 2010

Na ludowo na stylowo





Skorzystałam z zapasów dekoracji, które przypominają mi moje dawne czasy renowacji ludowych mebli. Jednym słowem sama zainspirowałam się, poprzednim, własnym postem, o ludowych meblach:) Pudełko i półeczka, z szufladkami, przecierana niebieskim kolorem, zdjęcie nie oddaje głębi tego koloru, jest dosyć ciekawy, z zapasów odkładanych na wieczne potem. Kolor farby Aviator Blue firmy TO-DO ( brzmi górnolotnie :)). UWAGA! Zbliża się czas losowania mojego Candy :)JUŻ JUTRO, natomiast wyniki ogłoszę we wtorek , muszę mieć trochę czasu , aby zorganizować uroczyste losowanie:)Pozdrawiam wszystkie niecierpliwie oczekujące osoby :)Iwona

10 komentarzy:

  1. i skrzyneczka i szafeczka bardzo trafiły w moją estetykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dodam -na elegancko!pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Prekrasno Iwona!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy bonita la pintura en la caja, aquí lo llamamos filete porteño.
    Besos,
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznościowe!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna szkatułka, u mnie ten motyw juz jest wycięty i czeka...na wenę

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jest ta szkatułka. Choć nie przepadam za niebieskim w tym wydaniu podoba mi się bardzo:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko piękne prace, bardzo mnie urzekły, kolory jak dla mnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń