środa, 10 października 2012

Cytrynowo złota dekoracja


Pudełko na herbatę z dekoracją  cytrynową Stamperi, pieczątkami na wieku i ornamentami w kolorze złotym, wykonanymi złotym tuszem pigmentowym.Moje ostatnie eksperymenty stemplowania dekoracji na drewnie zakończyły się takimi efektami. Już je polubiłam na bardzo długo i mam następne pomysły dekoracji. Tusze pigmentowe są nadzwyczaj trwałe i odpowiednie , jestem bardzo z nich zadowolona :) Potrzebne materiały do końcowego efektu : duży bloczek akrylowy, stemple silikonowe,złoty pigmentowy tusz i do dzieła :). Przy okazji dodam, że zachwycona jestem kursem dla bezprzydasiowców :)  u JaMajki  http://ja-majka.blogspot.com/2012/10/kurs-na-to-dla-bezprzydasiowcow-nr-1.html?showComment=1349960730560#c2572640098110477618

4 komentarze:

  1. Piękny efekt... ale ile pracy ...pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście trochę pracy ... pozdrawiam :)

      Usuń
  2. herbata z takiego pudełka od razu lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby inaczej :) Pozdrawiam :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń